Ha egy vendég beül egy étterembe, mindig az a legfontosabb számára, hogy milyen kiszolgálásban van része. Szűk keresztmetszet lehet az idő, valamint az is, hogy milyen minőségű étel kerül ki az asztalra. Akkor, amikor azt látjuk, hogy éttermünk nem hozza azt a színvonalat, amit elvárunk tőle, mindenképp érdemes lehet néhány változtatást eszközölni. Meg kell vizsgálni, hogy mi az oka annak, hogy nem készülnek el időben az ételek, vagy hogy a pincérek nem tudják tartani azt a tempót, amelyet a vendégek igényelnek. Nem az a megoldás, hogy lecseréljük a csapatot, sokkal inkább az, hogy minőségi segítséget adunk a kezükbe. Ezt több módon is megtehetjük, de az egyik legjobb megoldás ha az étterem szoftver előnyeit használjuk ki. Ez egy olyan speciális eszköz, amelynek köszönhetően minden alkalmazott sokkal hatékonyabb termelést eredményezhet, ezen kívül pedig a konyhába is minden információ rövid időn belül eljut. Ez pedig azt eredményezi, hogy a megrendelt ételek sokkal hamarabb elkészülnek, valamint a felszolgálók is értesítve vannak, amikor a konyhában minden leadott rendelés készen van.