Magyarországi fuvarozó cég keres adminisztrátor, vecsési munkavégzéssel. Az adminisztrátor feladatai közé tartozik a dokumentumok scennelése, napi posta kezelése, telefonhívások fogadása, irodaszer rendelés, vendégek fogadása, üzleti találkozók szervezése. Minimum két év gyakorlattal kell rendelkezni, angolnyelvtudás kommunikációs szinten szóban és írásban, a francia nyelvtudás előny. Pontosság, precizitás, hatékony munkavégzés és nem utolsósorban kiváló szervezési készség. Dinamikusan fejlődő cégnél kiszámítható munkavégzés és versenyképes bérezés, amit a Vecsés állás hirdető kínál. Fuvarozó cég is keres adminisztrátort vecsési székhelyére. Az adminisztrátor feladatai a cégnél: a számlázás, táblázatok szerkesztése és használata, a sofőrökkel való elszámolás, postázás és reklamációkezelés, visszáru kezelés Ekaer szám készítése. Előny a SAP tapasztalat, a számítógépes ismeret (EXCEL, WORD) és a nyelvismeret. Aki rendelkezik középfokú képesítéssel (érettségi), és van némi gyakorlata, annak az adminisztrátori munka számtalan előnnyel jár..

2016.05.12.
Adminisztratív munkaá
- Nagy Gergő
- 2016.05.12.
- Egyéb
Nagy Gergő
Adminisztrátor
Nagy Gergő bejegyzései
-
Éjjel és nappal is találhatunk jó vízvezeték szerelőt
2022.12.06.
-
Csökkentse számláit velünk, használjon hőszivattyút otthona melegen tartásához
2022.11.16.
-
Kiváló ár/érték arányú műköröm alapanyagok
2022.11.15.
-
Csak a megfelelő gépekkel lehet hatékony a vállakozásunk
2022.10.24.
-
Tartós és dekoratív padlók betonból
2022.10.10.
Nagy Gergő hozzászólásai