Ha folyamatosan hirdetünk, mindenképp fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy mennyire fontos manapság a minőségi marketing, ez mellett pedig az is sokat nyom a latba, hogy pontosan mekkora költség kerettel tudunk dolgozni. A remarketing facebook kapcsán is felmerült az elmúlt időszakokban, hiszen igen csak nagy ereje van a közösségi médiának. Tulajdonképpen ez egy speciális reklám, amelynek a lényege, hogy olyan potenciális ügyfeleket célzunk meg, akik már valamikor ellátogattak a web oldalunkra. Természetesen számukra mindenképp érdekes lehet egy-egy termék, amit forgalmazunk, vagy éppen egy olyan szolgáltatás, amelyet nyújtunk. Éppen ezért, sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy reklámunk célba ér, mintha egyébként csak egy bizonyos célcsoportot keresnénk meg nap, mint nap. Mivel pedig enne köszönhetően a marketing költségeink megtérülnek, biztosak lehetünk abban, hogy minőségi fejlődésnek indul majd cégünk, ami már a kezdetektől fogva az a cél, amit kitűztünk magunknak. Ha pedig folyamatosan variáljuk a hirdetéseinket, biztosak lehetünk abban, hogy minden terület fejlődésnek indul majd.